adscode

Bayram Türkiye'yi yollara döktü

​Ramazan Bayramı'nı memleketlerinde geçirmek isteyenler cuma akşamından yola düştü.

Türkiye'den Haberler
Oluşan yoğunluk nedeniyle TEM Otoyolu ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde uzun araç kuyrukları oluştu. Buna bir de araç arızaları eklenince, trafikteki bazı vatandaşlar araçlarını yol kenarına park ederek trafiğin açılmasını bekledi.

“DAHA FAZLA İLERLEYEMEDİM"
Trafik yoğunluğu nedeniyle aracını otoyol kenarına çekip trafiğin açılmasını bekleyen Nizamettin Açıkdilli adlı vatandaş, “Kurtköy'de havaalanına gidiyorum. Okmeydanı'ndan FSM köprü girişine 2 saatte geldim. Artık ayaklarım koptu. Dur kalk, dur kalk, daha fazla ilerleyemedim. Ben de aracımı yok kenarına çektim. Trafiğin açılmasını bekliyorum" dedi.

“BAĞCILAR'DAN KÖPRÜYE 4 SAATTE GELDİK"
FSM köprüsü girişinde bir otobüsün arızalanması da trafiği olumsuz etkiledi. Otobüsle Sivas'a giden Durmuş Kaya, “Trafik nedeniyle 4 saatte Bağcılar'dan köprü girişine kadar geldik. Otobüsümüz köprü girişinde aks kesti. Tekeri kaldırdık, tamirci bekliyoruz. Yolda kaldık. Bekliyoruz" diye konuştu.

Düzce'ye gittiğini söyleyen Cemalettin Alsancak da, “Üç kilometreyi 1 saatte aldım. Yoğunluk yok ki! Zürih'te yaşıyoruz biz!" dedi.

SEYYAR SATICILAR "BAYRAM" YAPTI
Vatandaşların trafikte beklemesi seyyar satıcıların işlerini açtı. Yoğun trafikte ilerleyen sürücülere su, fındık ve simit satan seyyar satıcılar adeta bayram yaptı.

YALOVA-İZMİT KARAYOLLARINDA BAYRAM YOĞUNLUĞU

Süheyla GÖZDERELİLER/YALOVA,(DHA) İzmit Karayolu üzerinde bayram nedeniyle yoğunluk yaşanıyor.

Ramazan Bayramı tatilini şehir dışında geçirecek olan vatandaşlar, D-130 Yalova-İzmit Karayolu'nda yoğunluk yaşanmasına neden oldu. Her bayram öncesi olduğu gibi, bu bayram öncesi de trafikte yoğunluk yaşanmaması için alarm verildi. Hafta sonu tatili de eklenince 5 güne çıkan bayram tatilini değerlendirmek isteyenler bugünden yola çıkmaya başladı. Bayram trafiği yoğunluğunun yaşandığı Yalova-İzmit Karayolu'nda Yalova Emniyet Müdürlüğü Bölge Trafik Şubesi ekipleri de çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Yalova'da Tonami Meydanı'ndaki trafik ışıklarında uzun araç kuyruklarının oluştuğu, araç kuyruklarının Çiftlikköy İlçesi'ne kadar ulaştığı gözlemlendi.

ÇANAKKALE BOĞAZI'NDA BAYRAM ÖNLEMİ

Burak GEZEN - Ersan KÜÇÜKKURU/ ÇANAKKALE, (DHA) - ÇANAKKALE Boğazı'nda, Ramazan Bayramı ve hafta sonu nedeniyle oluşan 5 günlük tatil öncesi, deniz ulaşımını sağlayan Gestaş firması, 3'ü boğazda, 2'si adalarda olmak üzere 5 ayrı hatta ve toplam 16 feribotla yoğunluğa karşı önlem aldı.

Gestaş Deniz Ulaşım A., Ramazan Bayramı öncesi boğaz ve adalar hattında önlemlerini aldı. Gelibolu-Lapseki hattında 1'i yedek olmak üzere toplam 5, Çanakkale-Eceabat hattında 3, Çanakkale-Kilitbahir hattında 3 olmak üzere boğaz hattında toplam 11 feribot hafta sonu ve bayram tatili boyunca saatsiz olarak dolmuş usulü sefer yapacak. Kabatepe-Gökçeada hattında 1'i yedek toplam 3, Geyikli-Bozcaada hattında ise 2 feribot yine yoğunluğa göre saatsiz olarak dolmuş usulü çalışacak.

Diğer yandan, 5 günlük tatilin bugün mesai saatinin bitişi ile birlikte başlamasıyla boğazın Avrupa yakasındaki iskelelerde güneye ve Akdeniz'e inmeyi planlayan tatilcilerin yoğunluğu hafif de olsa hissedilmeye başladı. Yoğunluğa göre feribotlar saatsiz sefer yaparak iskelelerde araç kuyruğu oluşmasına müsaade etmiyor. Ancak asıl yoğunluğun ise yarın sabah saatlerinden itibaren başlaması bekleniyor.